Hiss & Diss



WILL SMITH

Han är rolig, underhållande och snygg! Har helt ärligt gillat honom i hela mitt liv. Min mamma har berättat att när jag var 1-2 år gammal så brukade jag sitta framför teven och titta på The prince in Bel Air så länge jag kunde och att jag älskade början av serien.
Jag gillar serien fortfarande och Mr Smith är någon man aldrig tröttnar på!






ALEXANDRA "KISSIE" NILSSON

Det jag inte gillar med henne är att hon ljuger för sig själv om vem hon är. Retuschering av bilder, lögner i bloggen och lögner om sin identitet. Alla vet att hon är polack, inte rik och ful.
Jag följde hennes blogg i en månad men redan då tröttnade jag. Hon blir dagens diss, enligt mig.







Kommentarer
Postat av: Rosida

Håller med!

2010-01-03 @ 22:13:36
URL: http://beyondthesurface.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0