Lite om mig

Tre saker jag inte förstår mig på:

1. Telia reklamer
2. Atomer
3. IKEA-ägaren Ingvar

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:

1. Plasma tv
2. Kalender
3. Mobil


Tre saker jag gör just nu:

1. Bloggar
2. Tittar på dator skärmen
3. Ligger på sängen


Tre saker jag vill göra innan jag dör:

1. Flytta till USA
2. Skaffa familj
3. Bli skådespelerska


Tre saker jag kan:

1. Dansa
2. Sova
3. Åka skidor


Tre saker jag inte kan:

1. Spela handboll 
2. Få MVG i idrott
3. Köra bil


Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:

1. Mig
2. Nära&Kära
3. Smarta personer


Tre saker jag skulle vilja lära mig:

1. Åka vattenskidor
2. Köra bil
3. Städa lite bättre


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0